playlist_play
search
0
local_grocery_store
    • Winkelwagen
    • Je winkelwagen bevat geen artikelen.

  • LAGERS
    AFDICHTINGEN
    BEVESTIGINGSMATERIALEN
    AANDRIJVING
    TOEBEHOREN
    Franco levering vanaf €75,- binnen Nederland
    Meer dan 100.000 producten

    Frequently Asked Questions - Levering

    11 Artikel(en)

    Q. Er staat een artikel al een tijdje in backorder. Kan ik mijn geld terug krijgen?
    A.

    Ja, dat is mogelijk.

    Neem hiervoor contact met ons op.

    Q. Er staat een artikel in backorder dat wordt nageleverd, moet ik dan opnieuw verzendkosten / rembourskosten betalen?
    A.

    Nee. Deze kosten komen voor onze rekening.

    Q. Er staat een artikel in backorder, wat betekent dat?
    A.

    Als een artikel in backorder staat, dan betekent dat dat wij het niet in voorraad hadden en dat onze leverancier hem ook nog niet heeft. Het is dan even wachten tot onze leverancier het weer binnenkrijgt. Dit duurt gemiddeld een week tot soms 3 weken.

    Als er backorders in een bestelling zijn dan proberen wij in ieder geval alle artikelen die wel in voorraad zijn binnen een enkele dagen te versturen.

    Q. Hoe kan ik aangeven dat mijn rembours-bestelling verzonden mag worden als hij nog niet compleet is?
    A.

    Neem hiervoor contact met ons op.

    Q. Ik heb geen factuur gehad, hoe kom ik aan een factuur?
    A.

    Normaal gesproken ontvang je de factuur bij de bestelling.

    Mocht dit niet het geval zijn dan kun je onder mijn account klikken op het tabblad "Mijn bestellingen" en achter de bestelling waarvan je een factuur zou willen hebben klikken op "Inzien bestelling". Vervolgens kan je rechts boven op "Order afdrukken" klikken om een factuur uit te printen.

    Q. Ik heb iets besteld maar geen bevestiging gehad. Is het wel goed gegaan?
    A.

    Normaal gesproken ontvang je direct een bevestigings email.

    Mocht dit na een dag nog niet zo zijn of je vertrouwd het niet, neem dan gerust contact met ons op.

    Q. Kan ik mijn bestelling volgen met Track & Trace?
    A.

    Dit is afhankelijk van de grootte van de bestelling. Kleinere bestellingen (envelop formaat) worden door ons via PostNL verstuurd en zijn niet voorzien van een track & trace code. Grotere bestellingen worden met GLS verstuurd en zijn wel voorzien van een track & trace code.

    Wanneer je bestelling is opgehaald door de pakketdienst word er dezelfde dag aan het eind van de middag een mail verstuurd naar het door jouw opgegeven e-mailadres met de track & trace gegevens.

    Q. Wanneer gaan jullie onderdelen voor Merk X Type Y leveren?
    A.

    Mocht je op zoek zijn naar een bepaald onderdeel van een bepaald merk, type etc en deze staat niet in ons systeem, neem dan contact met ons op.

    Q. Wat gebeurt er met een pakketje als ik niet thuis ben als de postbode komt?
    A.

    D.m.v. het mailtje met de track & trace gegevens kan je op de website van GLS een alternatief afleveradres opgeven.

    Q. Wie verzorgt de bezorging van mijn bestelling?
    A.

    Bestellingen die in een envelop passen worden verzorgt door PostNL en grotere bestellingen met GLS.

    Q. Zijn de gegevens van mijn bestelling bij overzicht bestellingen up to date?
    A.

    Deze zijn actueel en up to date.

    11 Artikel(en)